Forum Cleaners Team Forum Cleaners Team
Witamy na forum C.T.
Forum Cleaners Team
FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  GalerieGalerie  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ZalogujZaloguj 

Zaproszenie na MAG

 
Odpowiedz do tematu    Forum Forum Cleaners Team Strona Główna -> KOSZ
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piekieł
Dowódca
Dowódca


Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z piekła

PostWysłany: Pią 17:35, 13 Lut 2009    Temat postu: Zaproszenie na MAG

Witam w załączeniu przesyłam zaproszenie na 4 edycję M.A.G.
Proszę o zadeklarowanie ilości chętnych osób do 20 marca 2009 roku.
Wpisowe 10 zł. Więcej informacji niebawem.
Pozdrawiam Aki


Panowie myślę że trzeba się pojawić. P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Chudy003
Strzelec
Strzelec


Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PIŁA

PostWysłany: Sob 15:39, 14 Lut 2009    Temat postu:

prawdopodobnie będę Smile nie mogę jednak obiecać na 100 % nie wiem po prostu jak będzie z transportem do Polski Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Piekieł
Dowódca
Dowódca


Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z piekła

PostWysłany: Sob 20:48, 14 Lut 2009    Temat postu:

Tak jak już kiedyś pisałem na Tobie Chudy można polegać z innymi to tak sobie. P.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Piekieł
Dowódca
Dowódca


Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z piekła

PostWysłany: Nie 21:27, 01 Mar 2009    Temat postu:

Panowie dzisiaj jest 1 marca i co mam was prosić co byście się określili? Na razie jesem ja, Ives i Chudy. Reszta widze ma to głęboko w dupie wiec i ja zaczynam mieć podobne odczucia w stosunku do was.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Tadziu
Przybłęda
Przybłęda


Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krajenka

PostWysłany: Wto 19:22, 03 Mar 2009    Temat postu:

też się piszę na tą imprezę

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Piekieł
Dowódca
Dowódca


Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z piekła

PostWysłany: Śro 8:39, 04 Mar 2009    Temat postu:

Ok Tadziu wszystkie informacje na forum Foramcji North West i tam sie kontaktuj ze mną.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Piekieł
Dowódca
Dowódca


Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z piekła

PostWysłany: Wto 12:01, 24 Mar 2009    Temat postu:

Panowie regulamin imprezy oraz podstawowe informacje. NIELETNI WYDRUKOWAĆ ZGODĘ I PRZYNIEŚĆ PODPISANĄ.
Przy okazji przypominam że w najbliższą sobotę to jest 28 marca o godzinie 11 przy wjeździe do ośrodka w Płotkach - trening i zapoznanie z terenem.



REGULAMIN imprezy airsoftowej MAG4

Wymagania wiekowe i umiejętnościowe uczestników:
w imprezie MAG4 mogą brać udział uczestnicy w wieku od 17 lat wzwyż. Gracze poniżej 18 roku życia muszą przedstawić podpisane oświadczenia, których wzór dołączamy poniżej. Dopuszcza się udział graczy poniżej 17 roku życia po rekomendacji dowódcy jego teamu oraz po akceptacji Organizatorów. Wszyscy gracze są świadomi zasad obowiązujących w środowisku ASG i zobowiązują się do ich stosowania, jak i do stosowania się do szczegółowych zasad obowiązujących podczas imprezy MAG4.

Wpisowe:
odpłatność za udział w imprezie wynosi 10 zł od osoby. Opłatę tę wnosi się zespołowo przed imprezą (gotówka). Składkę zbiera i przekazuje Organizatorowi d-ca danego teamu lub przelewem na poniższe konto:

73 8944 0003 0000 0130 2000 0010

Klub Strzelecki COMBAT
Kwidzyniaków 25
77-400 Złotów

W tytule przelewu podać MAG IV oraz liczbę osób i od jakiego Team-u


Broń:
· broń ASG (sprężynowa, gazowa, elektryczna)
· broń biała: zakaz używania, można nosić
· walka wręcz: nie dopuszcza się takiej możliwości
· amunicja: wyłącznie kulki BB o wadze od 0,12 do 0,44 g,
· pirotechnika: zakaz używania granatów, strobo, dymów, hukowych
· dopuszcza się używanie pułapek dźwiękowych (zasady jeszcze w opracowaniu)

Limity amunicji i magazynki, doładowania:
przyjmuje się następujące limity amunicji:
- broń krótka – 90 szt.
- karabin szturmowy – 300 szt.
- karabin snajperski – 100 szt.
- karabiny maszynowe – 1200 szt.
magazynki typu drum nie zmieniają przeznaczenia karabinów typu AK czy rodziny emek – w tym przypadku obowiązuje limit jak dla karabinów szturmowych. Dopuszcza się stosowanie wszystkich typów magazynków, przy czym w przypadku hi-capów nie uwzględnia się konieczności posiadania minimalnej ilości kulek.
Doładowanie tylko w bazach stron. Uczestnicy gry mogą się wymieniać amunicją.

Oznakowanie i umundurowanie stron:
dopuszcza się dowolne mundury, jedynym oznakowaniem stron będą taśmy (kolor niebieski i zielony) na prawym ramieniu (lub obu). Kolor żółty przeznaczony jest dla Rozjemców

Punktacja:
wszystkie zadania są punktowane w ilości od 50 do 200 pkt. Wykaz zadań otrzymają dowódcy stron, wykonanie zadania potwierdzają rozjemcy. Każda drużyna ma szansę uzyskać taką samą maksymalną liczbę punktów.
Punktowaniu podlegają też trafienia, które są odnotowywane w indywidualnej karcie trafień będącej przy każdym uczestniku. Liczba trafień na koniec imprezy jest podliczana. Zgubiona karta trafień obciąża gracza 10 pkt. karnymi. Jeżeli których gracz opuścił wcześniej teren gry, przekazuje swoją kartę dowódcy teamu, a ten później rozlicza się z tych kart. Suma punktów jednej strony przypisywana jest drużynie przeciwnej.
Suma punktów za wykonanie zadań oraz trafienia wyłoni zwycięzcę rozgrywki.

Środki łączności:
dopuszcza się wszelkie środki łączności, preferowane są Midlandy (organizator będzie się nimi posługiwał).
Kanał 1 zarezerwowany dla organizatorów i do wzywania pomocy.
Pomimo ograniczonego zasięgu sieci komórkowych na danym terenie to uczestnicy na kartach zgłoszeniowych powinni podać swoje numery telefonów komórkowych, tak aby w razie jakiegokolwiek zagrożenia możliwy był kontakt.

Trafienia i respawn:
trafienie w jakąkolwiek część ciała skutkuje wyłączeniem z dalszej akcji. Przypadkowe trafienie przez sojusznika, rykoszet, lob powoduje taki sam skutek. Przewidujemy funkcję medyków oraz istnienie w bazie lazaretu (szpitala polowego). Limit medyków na każdą stronę to 5 osób, przy czym każdorazowo wyznaczani są oni przez dowódcę poprzez przekazanie białej opaski z czerwonym krzyżem. Tylko w bazie Dowódca może wyznaczyć innego medyka poprzez odebranie opaski dotychczasowemu medykowi i przekazanie jej następnemu. Dysponentem opasek jest zawsze dowódca.
Wprowadzamy dwa określenia trafionego: „ranny” i „zabity”. Gracz zostaje ranny tylko wtedy, gdy w rozsądnym czasie (5 min.) dotrze do niego medyk i zdoła go uleczyć (zasady leczenia poniżej). Natomiast zabity jest wtedy, gdy podczas tej samej akcji otrzyma postrzał po wyleczeniu przez medyka, lub przy oddziale w danej akcji nie ma medyka. Gracz ze statusem „zabity” ożywiony może być wyłącznie w lazarecie w macierzystej bazie. Status nie ma znaczenia dla punktacji – każde trafienie to jeden punkt.
Zasady respawnu:
a) medycy - każdy dowódca może wyznaczyć 5 medyków, zmiana medyków może nastąpić tylko w macierzystym obozie i może to zrobić tylko dowódca lub wyznaczony przez niego zastępca, jeżeli dowódcy nie ma w bazie, w terenie nie ma takiej możliwości. Medyk musi być oznakowany w postaci naramiennej białej opaski z czerwonym krzyżem i obowiązują go takie same zasady trafień jak resztę uczestników imprezy. Medyk nie może uleczyć się sam, może to zrobić tylko inny medyk.
b) respawn - odrodzenie gracza może nastąpić w wyniku interwencji medyka lub leczenia w lazarecie
c) leczenie w lazarecie (status: zabity) - lazaret zlokalizowany jest w bazie macierzystej każdej ze stron i jest oznakowany kartką z napisem "LAZARET". Jeżeli podczas akcji w terenie nie w pobliżu medyka, gracz udaje się do lazaretu gdzie przebywa tak długo dopóki nie zbierze się grupa 5 "kuracjuszy". Po zebraniu sie w lazarecie grupy 5 graczy personel medyczny odnotowuje w ich kartach trafień trafienie i grupa udaje się do dowódcy po rozkazy. Jeżeli nie zbierze się grupa 5 kuracjuszy, uleczenie następuje po 15 minutowym pobycie w lazarecie
d) leczenie przez medyka (status: ranny) - jeżeli w oddziale jest medyk to trafiony gracz może zostać uleczony, ale tylko raz, drugie trafienie eliminuje gracza z danej rozgrywki i powoduje jego marsz do lazaretu w bazie. Leczenie przez medyka polega na dotarciu do "rannego" medyk odnotowuje trafienie w karcie trafień i ten fakt uznaje się za skutkujący wyleczeniem.
e) karta trafień - każdy gracz będzie posiadał dokumenty identyfikacyjne z zawartą w nich kartą trafień w postaci tabelki. Medyk lub personel lazaretu ma obowiązek postawić w tabelce krzyżyk (X) potwierdzający trafienie przy każdej swojej interwencji. Trafienia będą zliczone na koniec imprezy i dodane do ogólnych wyników każdej drużyny. Brak dokumentów (np. zgubienie) skutkuje naliczeniem 10 pkt kary (to tak, jakby nie posiadający dokumentów był 10 razy trafiony). Jeżeli któryś z graczy opuści teren rozgrywki przed jej końcem to dokument zdaje swojemu dowódcy i ten na końcu rozlicza się z jego trafień.

przykład dokumentu identyfikacyjnego i jednocześnie karty trafień



Podczas akcji w terenie medyk może raz uleczyć trafionego członka swojej grupy. Leczenie polega na dotknięciu „rannego” oraz wpisanie „X” przez medyka do jego „karty trafień”. Drugie trafienie oznacza powrót do lazaretu w bazie macierzystej gdzie trafiony udaje się niezwłocznie możliwie najkrótszą drogą. Lazaret zorganizowany jest w bazie. W lazarecie trafiony przebywa tak długo, dopóki nie zbierze się grupa 5 trafionych, w momencie dotarcia piątego trafionego grupę uważa się za wyleczoną i gotową do dalszej akcji. Każde wyjście z lazaretu nie może odbyć się bez odznaczenia „X” na „karcie trafień” każdego wychodzącego z lazaretu. Zaatakowanie przez przeciwnika obozu powoduje, że na czas ataku lazaret jest nieczynny!!
Trafienie w jakąkolwiek część ciała, munduru czy kamuflażu jest równoznaczne z wyeliminowaniem z danej rozgrywki. Trafienie w broń wyeliminowuje tylko broń!
Zachowanie po trafieniu:
Jeśli uczestnik został trafiony to:
· mówi „dostałem” i zabezpiecza broń, może zasygnalizować ręką dla lepszego efektu
· sięga po „czerwoną szmatę” i się nią oznakowuje
· jeśli inni strzelają się wokół to czeka, aż ogień się przesunie by nie wchodzić komuś w linię lub czeka na medyka jeżeli ma status „ranny” ale cały czas oznakowany jest „czerwoną szmatę”
· jeżeli medyk nie dotrze w okresie 5 min. lub w pobliżu nie ma medyka to należy wstać i nikomu nie przeszkadzając oddalić się do właściwego lazaretu najkrótszą drogą
· osoba trafiona nie może rozmawiać z „żywymi”.
· „czerwona szmata” musi być zawsze na widoku.
· w lazarecie i po wyjściu z lazaretu w dalszym ciągu ożywieni nie mogą przekazywać informacji natury taktycznej i wywiadowczej
Nie istnieje pojęcie strzału oddanego wcześniej. Przy jednoczesnym (w granicach dziesiątych sekundy), dwustronnym otwarciu ognia za trafionych uważa się obu graczy.

Jeńcy:
Jeńcem może zostać każda osoba która się podda lub która zostanie pojmana żywcem (zniszczona bron czy koniec amunicji) lub jest ranna i przeciwnicy dotrą do niej wcześniej niż własny medyk. Żeby rannego można było wziąć do niewoli trzeba mu udzielić pomocy wg. standardowej procedury. Staramy się zachować realizm dlatego osoba która nie ma amunicji powinna po prostu się poddać jeśli zostanie np. otoczona przez żołnierzy wroga. Nie wolno brać do niewoli „trupów” – to chyba logiczne.
Pojmanie odbywa się na zasadzie klepnięcia w ramie. Jeńcem zajmuje się eskorta złożona z dwóch osób i musi się ona zajmować jeńcem do momentu jego wypuszczenia. Dwuosobowa eskorta może kontrolować tylko jednego jeńca. Zabicie eskorty umożliwia ucieczkę jeńca. Jeńca można przesłuchać, przeszukać, nie wolno torturować! Przesłuchać jeńca może tylko jeden z oficerów lub głównodowodzący. Przesłuchanie polega na zadaniu maksymalnie 3 pytań na które przesłuchiwany musi udzielić prawdziwej odpowiedzi „tak” lub „nie” (chyba ,ze scenariusz wyznacza tej osobie rolę specjalną).
Jeśli jeniec zezwoli można przeszukać zatrzymanego w poszukiwaniu dokumentów lub przedmiotów – jeśli dana osoba nie zezwoli na taką czynność należy oznajmić jeńcowi o okazaniu przedmiotów ważnych dla scenariusza. Jeniec musi w tym momencie podporządkować się i oddać te przedmioty (chyba ,ze scenariusz wyznacza tej osobie role specjalna). Jeńca nie można przetrzymywać dłużej niż 30min. od momentu zatrzymania. Należy go wypuścić natychmiast w momencie zakończenia przesłuchania lub opłynięcia czasu. Wypuszczony jeniec wyciąga czerwona szmatkę i udaje się do lazaretu (traktowany jest jak „trup”) gdzie odbywa standardowa procedurę odrodzenia. Wypuszczony jeniec nie może być pojmany ponownie wcześniej niż po opuszczeniu swojego lazaretu.


Rozjemcy:
Nad prawidłowym przebiegiem rozgrywki będą czuwali rozjemcy. Będzie ich co najmniej 4, po dwóch na każdą stronę. Rozjemcy mają bieżący kontakt ze sobą na kanale 1 radiotelefonów Midland i nie można ich podsłuchiwać! Kanał 1 służy wyłącznie rozjemcom i akcjom ratunkowym. Rozjemcy będą oznakowani żółtymi taśmami na ramionach. Strzelanie do rozjemców jest kategorycznie zabronione! Poza przewidzianym przez scenariusz momentami przekazywania zadań z wyższego dowództwa nie ingerują w tryb dowodzenia i wykonywania zadań przez strony.
Zadaniem rozjemców będzie:
1. Rejestracja uczestników, prowadzenie niezbędnej dokumentacji.
2. Nadzór nad prawidłowym i rzetelnym wypełnianiem zadań przez ekipy.
3. Moderowanie rozgrywki (stanowią łącznik pomiędzy naczelnym dowództwem stron a dowódcami polowymi, przekazują odgórne rozkazy lub dane wywiadowcze itp.
4. Bieżące naliczanie punktów, odnotowywanie wykonania zadań.
5. Rozstrzyganie sporów – ich decyzje i nie podlegają odwołaniu.

Spory:
wszelkie spory są rozstrzygane natychmiast w duchu wzajemnego poszanowania, zrozumienia i tolerancji. Jeżeli spór nie może być natychmiast zażegnany starają się to zrobić dowódcy ekip, których członkowie prowadzą spór. Jeżeli to nie pomoże wkraczają Rozjemcy, których decyzja musi być natychmiast wykonana i nie podlega odwołaniu. W skrajnym przypadku Rozjemca może usunąć zaangażowane w konflikt osoby z terenu rozgrywki. Jakiekolwiek rękoczyny są surowo zakazane i skutkują natychmiastowym usunięciem z terenu rozgrywki.

Oświadczenie dla nieletnich:
OŚWIADCZENIE


My, niżej podpisani ……………………………………………………………………………
(imiona i nazwiska opiekunów)
jako prawni opiekunowie ……………………………………………………………………..
(imię i nazwisko dziecka)
urodzonego/ej w dniu …………………………………………………………………………
(data urodzenia dziecka)
po zapoznaniu się z regulaminem imprezy, wyrażamy niniejszym zgodę, by nasz/a syn/córka wziął/ęła udział w imprezie pod nazwą „MAG IV” w dniu 19 kwietnia 2009 r. Jednocześnie oświadczamy, iż jest nam wiadomym, że spotkania ASG polegają na oddawaniu przez uczestników strzałów do siebie (symulacja walki) z replik broni o napędzie pneumatycznym kulkami plastikowymi o średnicy 6 mm i 8 mm oraz o masie do 0,6 g. Jest nam również wiadomym, że używane przez uczestników repliki są napędzane sprężonym powietrzem lub gazem i wyrzucają pocisk z prędkością początkową do 200 m/sek., na odległość do 100 m, także seriami. Jest nam także wiadomym, że w spotkaniach ASG udział biorą osoby, które ukończyły 16 rok życia. Oświadczamy dodatkowo, że mamy świadomość, iż uczestnictwo w grach ASG jest obarczone ryzykiem zaistnienia nieszczęśliwych wypadków, tj. potłuczeń, otarć, złamań, a także, w skrajnym przypadku, utratą oka lub oczu, a wszystkie mogące zaistnieć wypadki, mogą doprowadzić do trwałego uszkodzenia zdrowia i ciała, w tym do utraty wzroku. Oświadczamy, że wyrażamy zgodę na ponoszenie takiego ryzyka przez naszego syna/córkę i oświadczamy, że w razie zaistnienia wypadku, gdzie ofiarą będzie nasz syn/córka nie będziemy wnosić roszczeń odszkodowawczych, ani wnosić o zastosowanie jakichkolwiek konsekwencji prawnych wobec Organizatora.
Do opieki nad naszym dzieckiem w czasie w/w imprezy upoważniamy: ……………………………………………………………………………………………
imię, nazwisko, adres, nr dowodu osobistego, telefon - osoby upoważnionej



Telefon pod który należy dzwonić w razie wypadku/problemów z nieletnim: …………………………………….. .

Organizator zastrzega sobie prawo do telefonicznego potwierdzenia powyższego upoważnienia.


Dodatkowe informacje (choroby przewlekle, alergie, zalecenia itp.):
……………………………………………………………………………………………….
………………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………………..

…………………………………………………………………………………………………..
(miejscowość, telefon data oraz podpisy opiekunów)

[/b]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum Forum Cleaners Team Strona Główna -> KOSZ Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Arthur Theme
Regulamin